Majestic
Verzorgd door Grandi Navi Veloci
Majestic
Verzorgd door Grandi Navi Veloci
Verzorgd door Grandi Navi Veloci op de route Barcelona Tanger Med, Nador Sète & Sète Tanger Med
De Majestic heeft een capaciteit van 1790 passagiers. Het schip heeft 362 hutten aan boord en biedt diverse voorzieningen zoals, een a la carte restaurant, een snackbar, zelfbedieningsrestaurant, een seizoensgebonden zwembad en een winkel.
Let op: Hoewel we alles hebben gedaan om het maken van onze Majestic gids zo nauwkeurig en duidelijk mogelijk te maken, kunnen Faciliteiten aan boord, diensten en entertainment variëren, afhankelijk van de vertrekdatum en tijd van het jaar en kunnen zonder voorafgaande waarschuwing of kennisgeving door veerbootmaatschappijen worden gewijzigd en/of beëindigd
out of 5
Dit schip werd aanbevolen door 58% van onze klanten
"Koud eten !!!!!!!"
De reis was wel te doen niet veel volk dus lekker rustig ,maar wat gaat dat in de zomer zijn ? Na de aankoop van een huis in Sicilie ben ik genood zaak vaker van jullie accommodatie gebruikt te maken dus zal ik ook moeten eten . De reis naar Palermo was het niet te eten helemaal koud en slecht van smaak ,en gezellig is het ook niet in zo'n grote zaal . Het ontbijt met die poeder omelet dat kun je beter wegdoen want is gewoon troep , er zijn veel beter producten op de markt dan dat jullie geven ,en ik denk dat het een meer kost is maar wel smaak voller . De terug rijs naar Genua was het eten beter maar weer koud en het zou toch warm moeten zijn . Beste ik spreek uit ervaring en ik weet ook dat het soms moeilijk is maar naar de prijs wat je er voor moet geven MOET DIT BETER .!!!!!! De rijs terug het is ons eerste rijs was ik vergeten een hut te boeken wat ik dan in Palermo gedaan heb was wel heel duur 165 € kan dat of is er iets fout gegaan ?
"Cash machine "
We where disse pointed that there was no cash machine available on the vessel.
"weinig relax"
zeer slechte ervaring
"Cabines niet schoon"
Onlangs de overtocht gemaakt van Genua naar Tunis met GNV. De cabines zijn niet echt schoon te noemen. Kapot beddengoed (gaten in lakens) en troep tussen en onder de matrassen. Geen aanrader!
"heenreis"
Ik kan enkel vergelijken met onze vorige trip Palermo-Tunis-Palermo met GNV en hier is rcht niets vergelijkbaar, alle opmerkingen die wij hadden bij de vorige reis werden door Majestic en zijn bemanning teniet gedaan. Echter reizen met de boot en een huisdier is op deze wijze geen enkel probleem, dank voor de goede zorgen. De kabine heel ruim en (redelijk) proper.
"Gecancelde afvaart!!!!!"
Helaas hebben wij niet genoten van de zeereis. We stonden om 06:00 uur bij ticketoffice, omdat we 4 uur voor vertrek aanwezig moesten zijn. Uiteindelijk ging de ticket-office pas om 09:10 open en wat bleek....... de afvaart was gecanceld!!!!! Dus niet leuk.!!!! Men had ons wel gebeld, maar op een verkeerd 06 nummer. Eerst volgend afvaart zou zondagmiddag zijn. Daar hebben we niet op gewacht en zijn maar richting Algeciras gereden. Of ons geld retour gestort is, kan ik nog niet controleren omdat we nu nog in Marokko zijn. Anderpunt was voor ons, de ticket office in Barcelona was zeer moeilijk te vinden. We hadden geen informatie dat dit in het gebouw van Grimaldi zat. Ook hadden we vooraf geen adres of coordinaten van de ticketoffice gehad. Zeker een punt om aan de klanten vooraf goed op te geven. We hebben dus veel extra kosten, tijd en moeite moeten doen voor onze overtocht! Komen wij nog in aanmerking voor een " kleien tegemoetkoming" ??????????? Indien wij geen geld terug gestuurd hebben gekregen, hoort u nog van ons. Op de ticketoffice is wel gezegd dat ze het geld retour zouden storten. Groeten, Cees Lavooy
"Room for improvement"
Ik heb de boot van Tanger Med naar Sète geboekt toen ik met de motor in Marokko was. Geen printer bij de hand dus en dus een euro extra betaald voor een sms met alle info. het is dan wel fijn als je meer info krijgt dan een boekingsnummer. Adres van de haven bijvoorbeeld, de incheckprocedure, de dingen die je mee aanboord moet nemen omdat de winkel die niet verkoopt, of bijvoorbeeld het feit dat ze geen Marokkaans geld aannemen, maar alleen euro's en je dus in Marokko van je geld af moet. Ik vond de informatie voorziening erg beknopt met alleen een boekingsnummer en een mailtje met de vaartijd. Verder had ik de GNV maatschappij. De boot was bij lange na niet vol, dus ik had alle ruimte, maar als hij vol was geweest was het geen leuke toch geworden verwacht ik. Slechte ventilatie op de slaapstoelkamers waardoor het erg snel super muf werd, de opengezette duren hiertegen werden door personeel soms weer dicht gedaan. Het dek was erg vies en als alternatief voor warme motorlaarzem waren mijn slippers hier heel snel zo goor dat ik ze niet meer in mijn bepakking kon doen. Veder is een lichtpuntje de kwaliteit van de keuken. TIP: boek het eten van te voren!
"Prima service"
Prima verloopt van uitgifte tickets in zowel Italie als in Tunis (terugreis). Vriendelijk personeel aan boord, lekkere koffie(machine). Voldoende keuze uit diverse warme maaltijden (lunch en diner) voor een redelijk bedrag. Prima hut (4p) met lekkere warme douche. Vanuit Italie was vertrek en aankomst tijd volgens schema. Voldoende faciliteiten aan boord om te kunnen zitten en eventueel spelen (kinderen), evenals een duty-free shop. Betere service aan boord dan boten van CTN (met name door servicegerichtheid personeel) en vergelijkbaar met service van Grimaldi Lines. Voor herhaling vatbaar.
"goede boot"
Het was super geweest. Ik wil graag weer volgend jaar. Boeken
"Cabine aan de buitenkant zonder zeezicht"
de cabines aan de buitenkant (exterieur) hadden geen zeezicht want er hing een reddingsboot voor het raam.Ik was misleid omdat dit niet duidelijk was bij boeking. De rest is OK
"Cabine aan de buitenkant zonder zeezicht"
de cabines aan de buitenkant (exterieur) hadden geen zeezicht want er hing een reddingsboot voor het raam.Ik was misleid omdat dit niet duidelijk was bij boeking. De rest is OK
"tevreden"
ja ik ben tevreden goede afspraken de reis was bezonder goed