Hoe kunnen wij u helpen?

We streven er altijd naar om het boeken van veerbootovertochten zo snel en makkelijk mogelijk te maken, maar we begrijpen dat u soms vragen heeft of hulp wenst. Voor uw gemak hebben we de antwoorden op meestgestelde vragen verzameld op onze FAQ-pagina. We raden u aan om eerst een kijkje te nemen bij onze FAQ's, voordat u ons belt of een e-mail stuurt. Zo krijgt u het snelst en makkelijkst antwoord op uw vraag.

U kunt ook veel informatie in uw bevestigingsmail vinden. Hierin staat alles wat u over uw reis moet weten, zoals het adres van de haven en inchecktijden. Als u geen bevestigingsmail heeft ontvangen, kunt u een nieuwe aanvragen door in te loggen op uw Account.

Als u een vraag heeft waarvan het antwoord niet in uw bevestigingsmail of de FAQ-pagina wordt vermeld, kunt u ons e-mailen via onderstaand contactformulier of ons bellen op een van onderstaande lokale telefoonnummers. Houd er rekening mee dat onze klantenservice het in de zomermaanden heel druk heeft en dat het daardoor langer kan duren voordat u ons aan de lijn heeft of antwoord op uw e-mail krijgt. We doen er alles aan om deze wachttijden tot een minimum te beperken.

Wilt u uw boeking wijzigen of annuleren?

Wilt u iets aanpassen of annuleren? Maakt u zich geen zorgen, niet alleen staat ons behulpzame team voor u klaar, maar u kunt alles ook online wijzigen via Mijn account. U kunt nu eenvoudig via Mijn account zelf wijzigingen aanbrengen, zonder dat u ons daarvoor hoeft te bellen of te mailen. Het gebruiken van Mijn account is ook veel sneller, zodat u in de periodes waarin we het heel druk hebben, zoals de zomermaanden, veel sneller bent geholpen dan wanneer u ons belt of mailt.

Houd er rekening mee dat als u uw boeking wilt annuleren, u dit alleen telefonisch of via Mijn account kunt doen. Vanwege de wet- en regelgeving inzake gegevensbescherming mogen we geen annuleringsverzoeken per mail afhandelen.

Heeft u onze gratis-annuleringsverzekering aangeschaft? In dat geval kunt u uw ticket gratis wijzigen of annuleren, mits u dit ten minste 48 uur voor de vertrekdatum doet.

Lees verder voor meer informatie over de toeslagen voor het wijzigen van tickets via Mijn account, telefonisch of per e-mail.

Wijzigings- en annuleringskosten

Via Mijn account

  • Voor algemene aanpassingen geldt een tarief van slechts £10/€10
  • Voor het annuleren van uw ticket via Mijn account wordt een toeslag van £10/€10 in rekening gebracht

Telefonisch of per e-mail

  • Als de prijs van uw ticket lager is dan £100/€100 geldt er voor het aanbrengen van wijzigen een toeslag van £20/€20
  • Als uw ticket meer dan £100/€100 heeft gekost, wordt er voor wijzigingen een toeslag van £35/€35 in rekening gebracht
  • Telefonisch annuleren kost £30/€35
  • Als de prijs van uw ticket lager is dan £30/€35 is het niet mogelijk om uw ticket telefonisch te annuleren
  • Wegens gegevensbeschermingswetten kunnen we geen annuleringsverzoeken per e-mail te verwerken

Veel Gestelde Vragen

  • Nederland (Nederlands)

    Contact






    *Vereist

    Als u één van onze medewerkers wilt spreken kunt u het onderstaande nummer bellen. Tijdens de zomermaanden kan het erg druk zijn.


    • Bellen vanuit Nederland: Bellen vanuit het buitenland:
    • Bel:
    • Vragen per e-mail:
    • Openingstijden:
    • Gesloten:

  • Ons adres

    Direct Ferries Ltd, 12th Floor Portland House, Bressenden Place, London, SW1E 5RS, United Kingdom
Onze klantenservice is beschikbaar tot 16:00u op 6 december. Als u hulp nodig heeft, stuur ons dan een e-mail naar nl@directferries.com, en wij zullen u vraag binnen 24 uur beantwoorden
© Direct Ferries.nl - the one stop ferry shop™, een merk van Direct Ferries Ltd – alle rechten voorbehouden
Direct Ferries Limited is een geregistreerd bedrijf in Londen, Verenigd Koninkrijk. Voor contact gegevens kunt u onze klantenservice pagina raadplegen. ‘s Werelds grootste ferry ticket vergelijkingssite.