COVID-19 Update Wegens een uitzonderlijk hoog aantal vragen met betrekking tot Covid-19, en om ervoor te zorgen dat we die klanten helpen die de komende 72 uur vertrekken per ferry, hebben we de telefoonlijnen van onze klantenservice gesloten en handelen we alle vragen elektronisch af. Voor vragen aan onze klantenservice gebruik ons online contactformulier . Houd er rekening mee dat we alleen annuleringsverzoeken voor overtochten voor de komende maand verwerken. Neem alleen contact met ons als vertrekdatum binnen de komende 31 dagen is.

Vanwege het uitzonderlijke karakter van Covid-19 bieden veerbootmaatschappijen klanten de mogelijkheid om hun boeking naar een toekomstige datum te wijzigen of vouchers te ontvangen voor een toekomstige boeking. We waarderen je begrip en steun hiervoor in deze uitzonderlijke omstandigheden.

Hoe kunnen wij u helpen?

We streven er altijd naar om de boeking van de veerboot zo snel en gemakkelijk mogelijk te maken, maar we weten dat u af en toe misschien een vraag heeft of hulp nodig hebt bij uw boeking. Om u tijd te besparen, hebben we alle meest gestelde vragen beantwoord op onze FAQ pagina.

Boeking bevestigings e-mail

Uw bevestigings e-mail is ook een geweldige bron van informatie. Deze bevat alles wat u moet weten over uw reis, inclusief de adressen van de havens en de inchecktijden.

Stuur bevestigingsmail nogmaals

Hoe kan ik mijn boeking bewerken of annuleren?

De eenvoudigste, snelste en goedkoopste manier om uw boeking te bewerken of te annuleren is via Mijn account. U kunt hier inloggen of via de onderstaande link en met behulp van de details in uw bevestigingsmail.

Mijn boeking beheren

Wijzigings- en annuleringskosten

Wijzigings- en annuleringskosten

via e-mail of telefoon

via Mijn account

Wijzigingskosten tickets < £100 / €100

£20 / €20Tickets < £100 / €100

£10 / €10Tickets < £100 / €100

Wijzigingskosten tickets > £100 / €100

£35 / €35Tickets > £100 / €100

£10 / €10Tickets > £100 / €100

Annuleringskosten

£30 / €35Annuleringskosten

£10 / €10Annuleringskosten


Houd er alstublieft rekening mee dat we in verband met de privacy wetgeving geen annuleringen via e-mail kunnen verwerken. Ga naar Mijn account om boekingen te annuleren.

Hebt u toch nog een vraag?

Om u tijd te besparen, hebben we alle meest gestelde vragen beantwoord op onze FAQ-pagina, het is de snelste en gemakkelijkste manier om de informatie te vinden, die u nodig hebt.

Veelgestelde vragen

Hoe beheer ik mijn boeking?

De beste manier om uw boeking te beheren is via uw online account. Het is de snelste, gemakkelijkste en goedkoopste manier om uw boeking te beheren.

Mijn Account
Bedankt dat u contact met ons heeft opgenomen, we nemen zo snel mogelijk contact met u op.
  • Als u toch contact met ons wilt opnemen, dan kunt u ons een e-mail sturen of bellen met gebruik van het contactformulier en het lokale telefoonnummer hieronder. Contact

      Houd er alstublieft rekening mee dat we in verband met de privacy wetgeving geen annuleringen via e-mail kunnen verwerken. Ga naar Mijn account om boekingen te annuleren.

      Reden dat u contact met ons opneemt

      Vereist


      Maatschappij

      Boekings Referentie

      Uw e-mailadres

      Required

      Telefoonnummer

      Bericht


      Als u één van onze medewerkers wilt spreken kunt u het onderstaande nummer bellen. Tijdens de zomermaanden kan het erg druk zijn.

    • Bel :
    • Openingstijden :
    • Gesloten :

Ons adres

Direct Ferries Ltd, Unit 1 Chester House Kennington Park, 1-3 Brixton Road, London, SW9 6DE, United Kingdom
© Direct Ferries.nl - the one stop ferry shop™, een merk van Direct Ferries Ltd – alle rechten voorbehouden
Direct Ferries Limited is een geregistreerd bedrijf in Londen, Verenigd Koninkrijk. Voor contact gegevens kunt u onze klantenservice pagina raadplegen. ‘s Werelds grootste ferry ticket vergelijkingssite.