-
Algemene beoordeling:
-
Algemeen:
-
Catering:
-
Netheid aan boord:
-
Personeel:
-
Punctualiteit:
-
Aanbevolen?
Ja
Het was jammer dat er geen adres van de havens op de papieren stond. Daardoor hebben we naar de haven moeten zoeken. Heen waren we eerst bij port 4, waar ons werd gezegd dat we op port 1 moesten zijn in Marseille. Daar aangekomen troffen we een gesloten hek. Er kwam een auto achter de onze staan waaruit een man stapte die ons wel wilde helpen. Het bleek een truck te zijn want terwijl hij met ons stond te praten maakte een tweede onze kofferbak open zonder dat we dat in de gaten hadden. We missen nu een koffer met I pad, Mac book, agenda en nog zoveel meer. De twee gingen er meteen snel vandoor en wij hadden het nakijken. De materiële schade is groot maar de immateriële nog veel groter, want in de agenda staan alle afspraken, wachtwoorden etc.
In het politiebureau mochten we na lang wachten ons verhaal doen. Op de ferrie zelf werd ons verplicht de meest rare manoeuvres met de auto uit te voeren om tussen verschillende auto’s te komen. Het restaurant opende te laat de deuren voor de gasten die er wilden eten, zodat de meesten het maar op een pizza hielden uit de snackbar. De aankondigingen op de boot werden alleen snel en in het frans gedaan, terwijl de bemanning zich gemakkelijk ook in het engels kon uitdrukken. Het positieve was dat de hutten prima zijn uitgerust en dat we op de gewenste bestemming zijn gekomen.