Pride of Kent
Verzorgd door P&O Ferries
Pride of Kent
Verzorgd door P&O Ferries
Dit schip wordt niet meer bediend door P&O Ferries.
Pride of Kent beschikt over een food court, een bar en cafe, een winkel, brasserie, speelkamer, gezinslounge, Kinderspeelruimte, wisselkantoor en een exclusieve club lounge.
Er zijn geen hutten aan boord. Gereserveerde zitplaatsen zijn echter beschikbaar in de Club class lounge. Upgrade naar de club class lounge, geniet van een aantal extra's waaronder een gratis glas champagne, thee, koffie, frisdranken en kranten - geserveerd door zeer vriendelijke stewards.
Het schip heeft genoeg plaatsen aan boord voor alle smaken en budgetten. De Food Court serveert diverse gerechten, en in de Brasserie wordt hoog kwaliteit eten en wijn geserveerd aan tafel. De coffee shops aan boord serveren een selectie van lichte snacks en gebak, en warme en koude dranken. De bar heeft een ontspannig sfeer waar u van een drankje of zelfs een pint kunt genieten. In de familie lounge met zeer comfortabel zitplaatsen wordt tea, koffie, snacks en veel meer aangeboden.
Er zijn een aantal geweldige koopjes te vinden in de winkels aan boord, letterlijk honderden producten aanzienlijk goedkoper dan ergens anders.
Het schip beschikt ook over o.a. video games arcade, wifi en een geldautomaat. Bij het wisselkantoor aan boord wisselt u commissievrij uw geld.
Het schip beschikt over diverse faciliteiten voor de kinderen, waaronder speelgebieden en rustiger plekken waar kinderen video's kunnen bekijken. Tijdens de zomervakantie zijn er verschillende Kinderactiviteiten en entertainers aan boord.
Indien nodig, ons personeel staat klaar om passagiers met beperkte mobiliteit te helpen op het autodek. Alle faciliteiten zijn rolstoel toegankelijk.
Let op: Hoewel we alles hebben gedaan om het maken van onze Pride of Kent gids zo nauwkeurig en duidelijk mogelijk te maken, kunnen Faciliteiten aan boord, diensten en entertainment variëren, afhankelijk van de vertrekdatum en tijd van het jaar en kunnen zonder voorafgaande waarschuwing of kennisgeving door veerbootmaatschappijen worden gewijzigd en/of beëindigd
out of 5
Dit schip werd aanbevolen door 91% van onze klanten
"Prettige reis"
Goed
"Slechte communicatie directferries"
De reis met de boot was prima. We wilden een vroegere boot, maar konden dit regelen omdat Directferries onbereikbaar was. Het account werkt niet, je lan ze niet bellen etc. Schande. We hebben het gelukkig bij de incheckbalie van P&O geregeld. Ging prima. Maar de wijziging koste nu £59 terwijl dit via directferries €10 zou zijn. NOOIT MEER DIRECTFERRIES.
"Niet geregistreerde/aangekondigde anulatie"
We hebben deze reis moeten annuleren. Spijtig dat dit is moeten gebeuren zonder enige reactie van jullie organisatie. Over het schip zelf kan ik dus geen waardering geven.
"Overtocht 23 en 27 febr 2020"
De heenreis met P&O was slecht geregeld. Uren vertraging terwijl DFDS wel gewoon uitvoer. Door de vertraging een verloren dag en een bezoek af moeten zeggen. De terugreis ook weer met P&O was iets beter. Bij het inchecken werd wel alvast gemeld, dat er weer vertraging was. Dit was maar ongeveer 1 uur. Het gevolg is dat ik veel later bij Antwerpen aankwam en in een grote file terecht kwam. Deze slechte ervaringen maken, dat ik geen gebruik meer zal maken
"Zeer dure overtochten , vergelijk goed !"
Meerdere jaren boek ik via Direct ferries overtochten van Calais naar Dover Met P&O !!! De prijzen zijn de laatste jaren veel duurder geworden. Gisteren teruggekomen van het VK via Dover. Door het slechte weer was ik vroeger vertrokken. Via de douane... tot aan de incheckbalie waar ze mij doodleuk vroegen om nog £60 extra te betalen aangezien ik te vroeg was. Ik had reeds 161€ betaald wat samen 233€ is voor de overtocht van 1 persoon. Wachten op mijn latere ferry kon niet want dan moest ik het terrein verlaten en later terugkomen, terug via douane, paspoortcontrole.... ik weet nu al wat hun antwoord gaat zijn : flexiticketten kopen ! Wanneer er echter een vertraging bij hun is of het schip een uur stil ligt in de haven heb ik echter nog nooit geld teruggekregen. Dit is niet de eerste keer en ben het beu om op deze manier geld te worden afgetroggeld.
"Service 100%"
Nice welcoming at Calais, made our reservation and payment in advance: free boarding on an earlier ship, thank you! Helpful and friendly staff at the tax-free-shop !!!!
"Weekendje Londen"
Helaas had de boot van Calais naar Dover een uur vertraging vanwege een medisch incident in Dover Althans dat werd verteld. Kan gebeuren verder een goede overtocht
"P&O ferries for your trip to UK"
Stipt, efficiënt en vriendelijk en behulpzaam personeel!
"EK 2019"
Soepele organisatie en snel op en af het schip, alleen de geluidsinstallatie aan boord is niet te verstaan
"Opgepast bij omwisseling"
Door verkeersomstandigheden wilden wij onze terugreis uit Dover omwisselen naar een uur later. Via de boekingssite van Direct Ferries was dit onmogelijk daar de heenreis reeds gepasseerd was Via de telefoon en P&O heb ik deze kunnen omwisselen naar een uur later mits 70 € kosten En daar zei men ons als wij het hadden gedaan via het internet dit 25 € goedkoper was...... UITEINDELIJK moeten jullie vermelden dat jullie website enkel dient om te boeken en wijzigingen NIET MOGELIJK zijn . . Jullie klantendienst is ontoereikend.......Bijgevoegde enquete dient tot niets daar deze niets te maken heeft met Direct Ferries op zich.
"Prachtige ervaring"
Voor mijn zoontje was het de eerste maal dat we per schip naar Engeland voeren. Alles was perfect vriendelijke staf op de boot en ook het weer was ons goed gezind. Toen we de terugreis wilden aanvangen bleek mijn bevestigingsemail verdwenen. Na een telefoontje met een vriendelijke mevrouw was het in een ogenblik gefikst!! Dank jullie voor deze fijne ervaring
"Storm"
op zaterdag 10 aug. stormde het in Dover, we waren er om 09.30 uur om de boot van 11.10 uur te nemen, echter door de storm duurde het wat langer wat begrijpelijk is, de eerst volgende boot kwam om 12.00 uur deze werd echter kompleet met vrachtwagens geladen, nu werd ook duidelijk dat P&O maar 2 boten had varen en DFDS 3 boten, uiteindelijk gingen we om 15.30 uur aan boord, hulde aan de stuurman die de boot keurig op de golven hield, na een voucher te hebben ontvangen van 6 pond voor het ongemak kon je daar mee wat snoep en frisdrank voor krijgen. All met al heeft de reis 14 uur geduurd i.p.v. 5,5 uur.
"Vies schip"
Met name de toiletten zijn bizar smerig! Verder plakt alles en is er veel roest. Nou hoeft een ferry niet topschoon te zijn, maar zo vies is ook niet nodig. Wel heel vriendelijk personeel aan boord.
"Prima geregeld. Vlotte verbinding van Calais naar Dover"
Dit was onze eerste overtocht. Prima geregeld. Door de flexibele ticket die we hadden gekocht konden we ook vrijer schakelen met de tijden.
"Nice boattrip"
The trip F - GB was excellent. On the return we had to wait very long at the border in G.B., because of start holiday, weekend. There was no information about it, it stressed us a lot.
"3 uur vertraging"
Reden: de warmte. Compensatie: € 6 p.p. . Lounge waar wij zaten stonk sterk naar urine :-( .
"Mooie, warme overtocht"
De heenweg (volgens mij met de Pride of Kent) was veel beter dan de terugreis. Mooier schip, en we konden eerder mee dan we gepland hadden. De terugreis beviel iets minder goed, op de Pride of Burgundy. We moesten erg lang wachten tot we aan boord konden. Vervolgens konden we als foot passenger niet van boord, zonder dat wij de reden daar voor hoorden!!!, en we lang moesten wachten in een warme ruimte met veel mensen en vervolgens in een bus van boord moesten waar het ook snikheet in was, onverantwoord vol met zoveel mensen en een temperatuur ver boven de 30 graden. Het aantal sterren hieronder is dus een gemiddelde van de 2 schepen.
"Nice and smooth way to travel to England"
P&O Ferries offered us a well-organised way to go to England in a relaxed manner, based a.o. on friendly staff and smooth booking and check-in procedures.
"A smooth organisation"
The organisation is perfect! We recommand to travel with P&O Ferries.
"Calais Dover v.v"
Prima overtocht
"Geen contact"
Betreft uw maatschappij. We boekten een flex- retour, om eventuele familieomstandigheden te kunnen regelen. Dit viel in een weekend. Onmogelijk om contact in weekends en na kantooruren te krijgen. Dit is in omstandigheden heel vervelend. Gelukkig is P&o ons wel zeer behulpzaam geweest . M.i. Dienen kullie dit te veranderen!!!
"Teveel buitenlanders "
Er waren teveel buitenlanders die deden wat ze wilden EN teveel crapuul kinderen die teveel lawaai aant maken waren in de lounges en gelijk zitten aant rondlopen waren en dergelijke. Meer personeel gewenst die de orde handhaaft. Eten was goed.
"Overvaart Engeland Frankrijk "
Veel vertraging door harde wind, veilig overkomen is soms belangrijker dan op tijd zijn. Koffie was goed, but kon goed tegen de hoge golven.
"Zeer goed"
Een hele fijne overtocht op een mooi schip.
"Calais and Dover"
On time/comfortable/well organised service
"Prima"
Alles goed geregeld.
"Directferries has no added value"
When you want to change your times p&o and directferries will calculate costs. You are better of to book direct at P&O.
"Ferry goed reis!"
Een niet te lange reis (gelukkig) want er is niets te doen op z'on korte reis. Wel waarde voor je geld. Veel goedkoper dan ander veerboten op dat moment. Lekker dicht bij Londen kom je aan. Let wel op als je van de boot afgaat. Mensen hebben nog iet door welke kant van de weg zij moeten rijden. Heb ook de gevolgen van gezien op de rotonde! Alles aan boord is wel erg Engels georiënteerd, dus hou daar rekening mee.
"Vlotte & correcte klantenservice"
De dag voor onze afvaart diende ik dringend geopereerd te worden voor een appendicitis, waardoor onze geplande reis in het water viel. Een eenvoudige mail met doktersattest naar de servicedesk volstond om het bedrag van de reis als een krediet voor een volgende reis om te zetten. Een regeling waar ik heel tevreden en dankbaar voor ben.
"Reis met P&O"
Het was allemaal heel goed geregeld bij P&O wel is de Pride of Kent wat verouderd vergeleken met de Pride of Burgundy deze is nieuwer en mooier maar dat is altijd het verschil. Het mooiste was we kwamen vroeger aan in Dover en vroeg kan ik een boot eerder krijgen en dat ging dus helemaal top dat er ook die mogelijkheid bekeken werd 👍👍
"Vlotte overtocht"
Vlotte overtocht, beide keren. Alle dienstverlening is aan boord t/m geldwisselkantoor aan toe. Het inchecken duurt lang, dat mag korter. Men wil bij aankomst vertrekpunt zo snel mogelijk de boot op maar je moet lang wachten in je auto op de kade.
"Vaste klanten belonen!"
Waarom krijgen vaste klanten (zoals ik) niet een korting op een volgende boeking? Of consumptie bonnen voor b.v. koffie?
"prima service"
Prima service en alles goed georganiseerd, We mochten zelfs een boot eerder mee omdat wij te vroeg aan waren.
"Herboeking"
Ik wou een dag eerder vertrekken dan voorzien, omboeking met de daaraan verbonden 10€ was niet mogelijk online, dan maar terug de volle pot betalen.
"good experience"