COVID-19 informatie Klik hier om onze speciale pagina te bezoeken voor meer informatie over de COVID-19-situatie, inclusief vouchers, annuleringen, restituties en wijzigingen van de overtochten.
Het gebruik van onze 'FAQ-database' is de meest directe manier om snel antwoord te krijgen op je vragen over rezien per veerboot! Klik op de categorie naar keuze om ook het antwoord te zien. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op via Contact
Dit is afhankelijk van het type ticket dat u heeft geboekt, maar in de meeste gevallen kunt u uw boeking wijzigen. U kunt uw bevestigingsmail bekijken of inloggen op Mijn Account om te zien of u uw boeking kunt wijzigen. Houd er rekening mee dat er in de meeste gevallen een vergoeding in rekening wordt gebracht voor eventuele wijzigingen, tenzij u onze Annuleringsbescherming heeft gekocht.
Dit is afhankelijk van het ticket dat u geboekt heeft. U kunt uw bevestigings-e-mail bekijken voor informatie of uw ticket kan worden terugbetaald. Houd er rekening mee dat als uw ticket kan worden terugbetaald en u niet voor Annuleringsbescherming heeft gekozen, er annuleringskosten in rekening worden gebracht.
De meest eenvoudige en goedkoopste manier om wijzigingen aan te brengen in uw boeking is om in te loggen in mijn account en de wijzigingen daar online door te voeren. Bij sommige veerbootmaatschappijen kunnen we de wijzigingen die u heeft gemaakt direct bevestigen, maar als dit niet lukt doen we ons best om uw wijziging binnen 48 uur te bevestigen.
De eenvoudigste en goedkoopste manier om uw boeking te annuleren en een terugbetaling aan te vragen, is om in te loggen op Mijn Account en de annulering daar aan te vragen. Bij sommige veermaatschappijen kunnen we uw annulering en terugbetaling meteen bevestigen, maar als dit niet lukt, doen we ons best om het binnen 48 uur te laten bevestigen. Wegens gegevensbeschermingswetten kunnen we geen annuleringsverzoeken per e-mail te verwerken.
Als u geen Annuleringsbescherming gekocht heeft, worden annuleringskosten in rekening gebracht. Het is sneller en goedkoper om uw boeking via Mijn Account te annuleren, dus stellen we voor dat u daar de annulering aanvraagt. Bij een aanvraag voor een annulering via Mijn Account bedragen de annuleringskosten slechts £10/€10. U kunt een annulering ook via onze klantenservice aanvragen (via e-mail of telefonisch), maar dan zijn de annuleringskosten hoger. Bij een telefonische aanvraag of een aanvraag via e-mail bedragen de annuleringskosten £30/€35.
Voor het wijzigen van een boeking betaalt u het verschil tussen de tarieven (voor zover van toepassing) en wijzigingskosten. Het is sneller en goedkoper om uw boeking via Mijn Account te wijzigen, dus stellen we voor dat u daar wijzigingen aanvraagt. Bij een aanvraag voor een wijziging via Mijn Account bedragen de wijzigingskosten slechts £10/€10. U kunt een wijziging ook via onze klantenservice aanvragen (via e-mail of telefonisch), maar dan zijn de wijzigingskosten hoger. Bij een telefonische aanvraag of een aanvraag via e-mail bedragen de wijzigingskosten £20/€20 als de oorspronkelijke boeking van uw ticket minder dan £100/€100 kostte, en £35/€35 als de oorspronkelijke boeking van uw ticket meer dan £100/€100 kostte.
Je kan je boekingsnummer boven in de bevestingsmail vinden.
Helaas is het niet mogelijk om bij een bevestigde boeking van een enkele reis een terugreis bij te boeken. Je kan eventueel een nieuwe boeking plaatsen voor de terugreis of de orginele boeking annuleren en een nieuwe boeking maken.
Direct Ferries Ltd, 2-3 Three Rivers Business Centre, Felixstowe Road, Ipswich, Suffolk IP10 0BF, United Kingdom