COVID-19 informatie Klik hier om onze speciale pagina te bezoeken voor meer informatie over de COVID-19-situatie, inclusief vouchers, annuleringen, restituties en wijzigingen van de overtochten.

Veel Gestelde Vragen

Het gebruik van onze 'FAQ-database' is de meest directe manier om snel antwoord te krijgen op je vragen over rezien per veerboot! Klik op de categorie naar keuze om ook het antwoord te zien. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op via Contact

Algemene veerboot vragen

  • Kan ik een BTW-kwitantie krijgen voor mijn veerbootboeking?

    Veerboot tickets voor normale toeristen en passagiers hebben geen BTW-element, het is daarom niet mogelijk om hier een BTW-bon van te krijgen. U kunt een BTW-bon krijgen als u een vrachtticket heeft geboekt en u heeft gezien dat er BTW is toegepast. Neem contact op met het vrachtteam van onze klantenservice voor uw bon, zij zullen u graag helpen. U kunt ons btw-nummer, GB238948850, ook onderaan uw bevestigingsmail vinden.

  • Waar kan ik jullie algemene voorwaarden vinden?

    U kunt onze algemene voorwaarden Hier vinden.

  • Met wie neem ik contact op over verloren voorwerpen op een ferry?

    U moet rechtstreeks contact opnemen met de ferrymaatschappij waarmee u gevaren hebt. Mocht u problemen ondervinden met het contacteren van de maatschappij, laat het ons dan weten. We zullen doen wat we kunnen om te helpen.

  • Mijn vraag is niet beantwoord, wat moet ik nu doen?

    U kunt contact met ons opnemen via e-mail of per telefoon en al onze contactgegevens staan vermeld op de pagina Contact Us.

  • Hoe kan ik feedback geven?

    We horen graag van u! De beste manier om ons feedback te geven, is via e-mail. Wilt u ons echter bellen, dan vindt u onze contactgegevens op de pagina Contact opnemen.

  • Ons adres

    Direct Ferries Ltd, 2-3 Three Rivers Business Centre, Felixstowe Road, Ipswich, Suffolk IP10 0BF, United Kingdom