COVID-19 Update Wegens een uitzonderlijk hoog aantal vragen met betrekking tot Covid-19, en om ervoor te zorgen dat we die klanten helpen die de komende 72 uur vertrekken per ferry, hebben we de telefoonlijnen van onze klantenservice gesloten en handelen we alle vragen elektronisch af. Voor vragen aan onze klantenservice gebruik ons online contactformulier . Houd er rekening mee dat we alleen annuleringsverzoeken voor overtochten voor de komende maand verwerken. Neem alleen contact met ons als vertrekdatum binnen de komende 31 dagen is.

Vanwege het uitzonderlijke karakter van Covid-19 bieden veerbootmaatschappijen klanten de mogelijkheid om hun boeking naar een toekomstige datum te wijzigen of vouchers te ontvangen voor een toekomstige boeking. We waarderen je begrip en steun hiervoor in deze uitzonderlijke omstandigheden.

Mijn Account

Gebruik het e-mailadres en het referentienummer van Direct Ferries dat te vinden is in de bevestigingsmail om reserveringen te bekijken, wijzigen of annuleren.

Nuttige Links