Veel Gestelde Vragen

Het gebruik van onze 'FAQ-database' is de meest directe manier om snel antwoord te krijgen op je vragen over rezien per veerboot! Klik op de categorie naar keuze om ook het antwoord te zien. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op via Contact

Bij de haven & aan boord

  • Hoe kan ik een routebeschrijving vinden naar de haven?

    Ga dan naar onze Veerboot Havens pagina en klik op de haven naam waarover u reisinformatie wilt vinden.

  • Wanneer moet ik inchecken?

    Dit varieert van de ene veerboot maatschappij naar de andere. Laatste check-in tijden worden getoond op het moment van de boeking en worden getoond in uw boekingsbevestiging e-mail. Als u reist met huisdieren of hulp nodig heeft bij de haven dan raden wij u aan om uw jezelf extra tijd te geven.

  • Kan ik een eerdere overtocht krijgen?

    Dit is afhankelijk van het soort ticket die u heeft geboekt en met de veerboot maatschappij u reist. In het algemeen is uw ticket alleen geldig voor de overtocht waarvoor u hebt geboekt. Als u reist op een route waar veel dagelijkse overtochten zijn en u wilt meer flexibiliteit, neem dan contact met ons op om een meer flexibele ticket te boeken.

  • Wat moet ik doen als ik te laat ben of waarschijnlijk mijn overtocht zal missen?

    Neem telefonisch contact met ons op, zodat wij u kunnen adviseren of het mogelijk is om te wijzigen naar een andere overtocht. Als u te laat bent, tijdens onze buiten bereikbaar uren of als u reist op een route waar er vele dagelijkse overtochten zijn, kunnen we alleen maar adviseren dat u verder gaat naar de haven om te zien of de veerboot maatschappij een verandering toelaat op een alternatieve overtocht.

  • Wat kan ik aan boord van het schip verwachten?

    Voor een uitgebreide aan boord gids, kunt u terecht op onze Schepen pagina.

  • Ons adres

    Direct Ferries Ltd, 12th Floor Portland House, Bressenden Place, London, SW1E 5RS, United Kingdom